Logbog for René og Gittes orlov til Dalslands Kanal, Göta Kanal, Vänern, Vättern og Bohuslän Skärgård i sommeren 2009

torsdag den 9. juli 2009

Intet nyt at berette fra Karlsborg - heldagsregn igen...ØV !

René læser Ken Follets "Uendelige verden".
Gitte har sorteret alle billederne, der er taget indtil videre, puttet dem i navngivne mapper og brændt dem ned på 4 cd'er. Gab... så har man virkelig god tid.
Vi kan jo ikke æde og drikke hele tiden.

På billedet kan man se, hvor voldsomt det har regnet ind imellem.
Håber på bedre vejr i morgen, så vi kan se Karlsborg fæstningen eller komme videre ud i Vättern. Måske er vi nogle luksusdyr: Der er masser af svenske både der sejler idag :-)

4 kommentarer:

  1. Håber for jer at vejret bliver bedre i morgen, men hvor må det være dejligt at have fået styr på alle billederne, det er i hvert fald noget af det jeg er god til at gemme til senere og så pludselig er det groet over hoved.
    Knus Jane

    SvarSlet
  2. jep...nu ligger de pænt ordnede i 29 mapper efter tid og sted. Det er næsten ikke til at holde ud med så meget orden.
    Ang, tørvejr: Nu har det snart regnet et døgn uden ophør. Håber snart det er slut.
    Tænk hvis jeg bliver nødt til at kaste mig over rengøringen også.

    SvarSlet
  3. Hvad! Har I ikke bøger med - gode svenske krimier til regnvejr?

    SvarSlet
  4. Jo jo da, Marianne. Men jeg er ved IB Michaels Grill og måtte have en pause. Den bog bliver jeg nødt til at tage i små bidder. Den virker voldsomt på mig. Snupper Liza Marklund næste gang. Sådan en kan man tage i en lang køre

    SvarSlet